Digitalni marketing i
SEOptimizacija

Prisutnost na internetu postala je ključna za svačije poslovanje. Većina tvrtki posjeduje kvalitetne web stranice, ali nažalost, većina ne shvaća da tu ne završava njihov posao u tom segmentu. Da biste stvarno bili prisutni kod svojih potencijalnih korisnika na internetu, potrebno je dodatno uložiti u optimizaciju svojih web stranica i izgraditi ciljanu skupinu korisnika na društvenim mrežama. Internet je postao, kao medij, odličan za promoviranje poslovanja svoje tvrtke s jako malim proračunom. Uz malo truda i malo utrošenoga novca možete izgraditi svoju ciljanu skupinu korisnika na društvenim mrežama i samim time promocija Vašeg poslovanja može biti gotovo besplatna. A ako još i kvalitetno postavite SEOptimizaciju, onda možete privući puno novih klijenata, a sav trošak marketinga koji ćete imati, bit će trošak hostinga.

DIGITALNI MARKETING

Digitalni marketing podrazumijeva promociju proizvoda ili usluge korištenjem digitalnih komunikacijskih kanala kako bi određena poruka došla do ciljanih korisnika. Dio je integriranih marketinških komunikacija koji se obavlja na digitalnim platformama, točnije na internetskim portalima (display), mobilnim uređajima (mobile), društvenim medijima (social), igraćim konzolama (gaming), tražilicama (SEM), IP televizijama i s partnerima (affiliate). Postoji velik raspon različitih „display“ formata – od bannera do videa. Mediji se obično združuju u kanale u skladu s tržišnom segmentacijom, primjerice u: poslovni, zdravlje, športski, automotive, premium kanal (mainstream mediji), itd.

Statistike pokazuju znatan porast broja korisnika koji pretražuju internet putem mobilnih uređaja. Ovaj trend će se vrlo vjerojatno nastaviti i u budućnosti pa se kao odgovor na nove zahtjeve potencijalnih korisnika pojavio novi pristup i koncept u dizajnu web stranica pod nazivom “responsiv dizajn”.
Responsiv web dizajn se fokusira na jednostavnost. Ideja je u tome da se kreira web stranica koje se može prilagoditi svim veličinama ekrana, bilo da je to mobilni telefon, laptop, tablet ili …

Jeste li znali?
Iskustvo korisnika je jedan od čimbenika rangiranja. Google će bolje rangirati web stranice ukoliko posjeduju “responsiv dizajn” prilagođen prijenosnim uređajima i nagraditi ga boljom pozicijom, ukoliko dizajnom i sadržajem pružaju korisniku maksimalno dobro iskustvo.

Google je najdominantniji pretraživač na svijetu (u odnosu na Bing, Yahoo, Baidu, Yandex,…) i ima udio od preko 65% u cjelokupnom svjetskom korisničkom pretraživanju te je optimiziranje web stranica prema Google-ovim odrednicama najbolji izbor. Ukoliko se želite ozbiljno posvetiti prezentaciji svog poslovanja na internetu, SEOptimizacija WEB stranica za Google je neizostavna.
Kod dobro obavljene SEOptimizacije web stranica više od 80 % posjeta korisnika je usmjereno preko komercijalnih pretraživača.

Prema svim pokazateljima internet postaje najdominantniji medij na svijetu. Tehnički je neizvedivo da poveći broj ljudi u kratkom vremenu prođe kroz Vašu tvrtku i vidi čime se bavite te se koristi Vašim uslugama, u istoj mjeri kako je to moguće na internetu. Da bi se stvorila čvrsta i kvalitetna pozicija, neophodna je uporaba navedenih SEO tehnika koje će donijeti najbolje rezultate.

SEO (optimizacija za internet pretraživače)

Cilj SEOptimizacije je, posredovanjem različitih pretraživača (Google, Yahoo, Bing,…), dovesti nove potencijalne kupce/korisnike na Vaše web stranice. Stručnjaci iz ovog područja odabiru odgovarajuće ključne riječi za Vaše web stranice. Na taj način  internetski pretraživač prepoznaje te pozicionira Vašu stranicu na sam vrh rezultata Vaše djelatnosti. Po uspješnom završetku prvog dijela posla, stručnjaci se prebacuju na pronalaženje najefikasnijeg rješenja za pretvorbu posjetitelja Vaših web stranica u Vaše kupce ili korisnike.
Ukratko, cilj SEOptimizacije prvenstveno je dovesti što veći broj potencijalnih korisnika korištenjem usluge internetskog pretraživača, što podrazumijeva prethodno ispunjavanje nekih sekundarnih ciljeva. Njena važnost se zasniva i na činjenici da čak 97 % online iskustava svih korisnika upravo počinje na internet pretraživačima.

COPYWRITING

Ova tehnika je vrlo važna jer samo dobar copywriter ima sposobnost osmišljavanja relevantnog sadržaja kojem je zadaća privući pažnju ciljanih korisnika, što je, naravno, i sama bit uspješnog marketinga, pa tako i digitalnog.
Copywriteri najčešće osmišljavaju i pišu objave za socijalne mreže, ali nerijetko to čine i za web stranice svojih klijenata. Dobri copywriteri često preporučuju svojim klijentima otvaranje/pisanje blogova kako bi njihovim sadržajem dodatno zainteresirali potencijalne nove korisnike/kupce za klijentove proizvode i usluge.

DRUŠTVENE MREŽE

Svaka platforma koja spada u društvene mreže ima svoje prednosti i mane, a shodno tome se različitim klijentima, u skladu s djelatnošću, kao i ciljanom skupinom, preporučuju različite društvene mreže. Kod nas je trenutno najpopularnija platforma Facebook. Kao i druge društvene mreže, Facebook Vam daje mogućnost da potencijalne korisnike, ne samo obavijestite najrazličitijim objavama, već da s njima i ostvarite direktnu komunikaciju, saslušate ih i eventualno upotrijebite njihovo mišljenje kako biste unaprijedili svoju uslugu ili proizvod. Na taj se način digitalni marketing zapravo preoblikuje u dvosmjerni marketing, u kojem postoji direktna veza i povratna informacija od korisnika.

ANALITIKA (Usluga Google Analytics)

Analitika za digitalni marketing podrazumijeva detaljno praćenje korisnika koji posjećuju web stranice, njihovih komentara ili lajkova objava na socijalnim mrežama i omogućuje mjerenje povrata ulaganja u internet oglašavanje, ali govori i puno više od toga. Kad jednom znate odakle vaši korisnici dolaze, kako se ponašaju, koje su starosti, koja su područja njihova interesa, kao i ostale demografske detalje, dobit ćete korisne informacije na koji način im se obratiti i ostaviti dobar dojam. Google Analytics je toliko dobar alat da bez njega digitalni marketing gubi pola smisla. Njegova elastičnost je njegova najveća vrlina, a svi rezultati precizno su mjerljivi.
Google Analytics daje vam uvid u statistike na temelju kojih donosite bolje, informirane marketinške odluke.

Proces SEOptimizacije i njena metodologija

KONZULTACIJE
Konzultacije s našim stručnjacima koji će napraviti detaljnu analizu trenutnog stanja Vaših web stranica i odrediti dugoročnu strategiju za optimizaciju i promociju.

ODREĐIVANJE KLJUČNIH RIJEČI
Detaljno istraživanje i određivanje ključnih riječi od kojih većinu Vaši potencijalni korisnici unose u pretraživače kada surfaju i pretražuju internet. Rezultat toga je visoko pozicioniranje informacija o Vašim web stranicama na pretraživačima kod SERP-a (Search Engine Results per Page).

ON PAGE OPTIMIZACIJA
Podrazumijeva određivanje i implementaciju Schema.org mikroformata, validaciju koda, sređivanje heading, meta elemenata, optimizacija značajki učitavanja web stranica.

MARKETING SADRŽAJEM
Pisanje i dodavanje kvalitetnog i relevantnog sadržaja u okviru Vaše web stranice, pokretanje bloga i određivanje kategorija i potkategorija u zavisnosti od ciljane skupine krajnjih korisnika.

OFF PAGE OPTIMIZACIJA
Određivanje off-page strategije, promocija i vođenje tvrtke na društvenim mrežama, pokretanje kampanje za izgradnju povratnih linkova na blogovima sa sličnom tematikom.

LOKALIZACIJA TVRTKE
Prijavljivanje na Google mape, otvaranje Google My Business stranice tvrtke i povezivanje s web stranicama.

INTERNET MARKETING KANALI

SEO (Search Engine Optimization, optimizacija stranica za tražilice)
PPC (Pay Per Click, AdWords i Facebook oglasi)
E-mail marketing (newsletters, A/B testing, segmentacija)
Digital Display (AdWords, Facebook, GDN)
SMM (social media, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, G+, )
Mobile (CRM, ankete, lojaliti programi)
Analytics (remarketing, segmentacija, planiranje, mjerenje, konverzije)